(You can choose or or both)

Tuesday, February 01, 2011

Watch out ... Montres-moi


Mon ancienne montre avait pris de l'eau, ça marchait encore, mais il fallait remplacer la pile de plus en plus souvent.

La nouvelle est un peu .. mastoc ... par rapport à ce que j'aurais voulu, mais elle a une fonction incontournable: elle se met à l'heure toute seul, toute les nuits.

Plus jamais besoin de contrôler si ma montre est à l'heure !

Et en plus, c'était pas cher du tout.
My old watch had stood me in good stead for 12 years, but at some point it had got a bit corroded inside - still worked but the batteries wore out every couple of months.

The new watch is slightly larger than I'd have liked, but it was the price to pay for getting the functionality that I wanted: it's radio controlled - so the time gets updated every night.

And that, after all, is what a watch is about.

1 comment yet :

Anonymous said...

Moi, je vois juste que t'es très poilu ;-)
Jay