(You can choose or or both)

Thursday, June 14, 2012

WaveCeptor

 
 Voilà un an et demi que je me suis acheté ma nouvelle montre et je dois dire que j'en suis très content. Il y a quelques petits points négatifs - notamment que c'est très facile de faire mal aux filles quand je les prends dans les bras. Mais le truc qui compense tous le reste c'est que c'est toujours à l'heure !

Toutes les nuits la montre se met à l'heure par radio. C'est un miracle de la technologie, et ça se porte sur le poignet.
 I've had my Casio for a year and a half now, and I'm very happy with it. There are some minor niggles - it's way too easy to hurt the girls with the sharp edges when I pick them up. And the name makes my toenails curl. But.. it's always right.

Every night, it uses radio waves to put the time right to the nearest second. It's a technological miracle, and I wear it on my wrist.

(Now if they'd only made it so that it didn't need batteries...).

No comments yet :