(You can choose or or both)

Wednesday, May 30, 2012

Not great ... Mediocre

Pas super fier de celui-ci, mais je me suis dit que je devrais enregistrer au moins un truc à chaque fois que je répète, et celui-ci est le moins mauvais.

C'est plus facile de jouer avec les nouvelles chaussures, mais je suis encore loin d'être à l'aise. J'ai un problème de posture/equilibre qui fait que je dois me tenir pour ne pas tomber en avant!

Ce morceau est la suite du précédent. On change entre les claviers pour modifier le son.
Not immensely proud of this - lots of borked notes, but I figured I ought to have at least one thing to show for every practice session.

For the curious, the new shoes are easier to play with, but I'm still a long way off playing anything decent. I seem to have a balance problem, I have to hold on: otherwise the weight of my legs makes me fall forwards.

This is more John Stanley - Variation I, Andante. Note changing between manuals for different sounds.

No comments yet :