(You can choose or or both)

Sunday, February 15, 2009

Workin' on a rail road ... Bonhomme des neiges


Pendant que certains se la coulaient douce sous le soleil des isles, j'ai eu le privilège de passer trois jours en Suisse alémanique, d'abord dans un vent incroyable, et ensuite avec la neige.

Pour être honnête, je n'étais pas tout le temps dehors, mais alterner entre l'extérieur, puis l'intérieur surchauffé (avec en sus le stress), c'était pas super.

(Heureusement que je suis jeune et au top de ma forme).

On a été pour tester un nouveau système qui est (manque de bol), mon bébé. Mais on a eu tellement la poisse qu'on n'a pu effectivement faire des tests du système pendant 1 jour. Les résultats n'étaient pas parfaits, mais satisfaisants, donc je n'aurais pas à tout refaire !

Whilst some were living it up under the island sun, yours truly was freezing his socks off for three days on the other side of Switzerland, in very strong winds first, then lots of snow.

To be honest, I wasn't outside the whole time, but moving from over-heated cabin to freezing outside and back (with sweat from stressing to boot) wasn't very healthy.

(Good thing that I am in the prime of life, I guess).

We went to test a new system which happens to be of my creation (unfortunately). But we had so many peripheral stuff go wrong that we only really got one day's worth of testing done. The results weren't perfect, but satisfactory, so at least I won't have to recode everything...

No comments yet :