(You can choose or or both)

Saturday, August 04, 2007

Back ... de retour


Voilà, après 2 semaines de congé, et 10 jours (promis !) sans lire mes mails, je me retrouve avec 48 mails à gérer... finalement, la vie d'hermit, je m'y ferai bien...

L'ironie bien sur est que pendant ces vacances j'aurais eu plus de choses à raconter que d'habitude; et plus de temps pour les raconter. M'enfin, bref, c'est comme ça...

En attendant d'avoir le temps, et le courage, de vous montrer des photos de ces vacances, une info intéressante : Kalia a appris à dire... "Kalia".

Well here I am, after two weeks holidays and 10 days (honest) without reading my mail, I've got 48 unread mails waiting for me, and about zero motivation... I always said I was a closet luddite.

The silly thing is that I had more stuff to write about, and more time to do it, than I would have usually. But there you go.

Pending further photos and news here, just one juicy morsel for you: Kalia has learnt to say... "Kalia".

No comments yet :