(You can choose or or both)

Sunday, February 17, 2008

Catching up ... Mise à jour

Pour une fois que j'aurais des choses à dire,

mais pas le temps....

Dimanche à mercredi, j'étais à Paris pour les TechDays de Microsoft - j'ai dormi au 32ème étage à l'hôtel Concorde Lafayette. Dommage que j'ai oublié mon appareil photo à la maison.

Pendant ce temps, Kalia avait la conjonctivite, et Madame a chopé la crève.

L'arrivée de numéro deux n'est plus qu'une question de semaines. Sommes-nous prêts?

Surement pas !

Lots of stuff I could say, but not much time.

I was away for three days for the Microsoft TechDays at Paris. Shame I forgot my camera because I was on the 32nd floor of the Concorde Lafayette hotel...

Meanwhile, Kalia had a cough and conjuncivitus, and Madame was going down with the flu...

Baby will be here in just a few weeks now. Are we ready?

Probably not!

No comments yet :